Små, rosa hjärtan.

Idag har jag varit duktig. Det känns bra.
Har ägnat kvällen åt Grey's Anatomy, varm o'boy och fix med Annas blogg.
Fast ja, jag har ju ändrat lite här också. Hjärtan överallt... Gulligt.

Jag gillar koder och sånt. MEN, det betyder inte att jag uppskattar att folk som jag aldrig pratar med annars frågar/tigger om bloggdesigner, så bra är jag inte ens. Jag hjälper gärna mina vänner och de som står nära mig, men det är en annan sak när man blir utnyttjad. Usch.

Nu ska jag lägga mig i sängen, mysa, spela Icy Tower och sen SOVA.

Godnatt. ♥

Kommentarer
Av: Anonym

tack så jättemycket bebii :D (känns coolt att både ha sagt det face to face och här på bloggen, hihi) och jag förstår verkligen det där med utnyttja! puss <3

2010-12-02 @ 00:46:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0