Oh right

På tal om allt och ingenting... Jag och Nike hade en nära-döden-upplevelse idag. För andra gången tillsammans, samma ställe också. Men den här gången var det allvarligare.

Vi skulle gå över ett övergångsställe, och en buss stannade och skymde sikten över resten av vägen, alltså andra filen. När vi hade kommit halvvägs över övergångsstället (står precis framför bussen) får jag för mig att vi måste stanna, så att det inte kommer en bil bredvid bussen som inte ser oss. Och i nästa sekund kommer det mycket riktigt en bil i jättehög hastighet och svischar förbi, och kvinnan i bilen såg helt oberörd ut.

Om jag inte hade fått en impuls att stanna så hade vi helt klart blivit påkörda. Snacka om att vi var i chocktillstånd efteråt.



Oredigerat och fint.

Kommentarer
Av: adidas

sv: kungligt!

2010-11-25 @ 22:12:43
URL: http://nikelina.blogg.se/
Av: Jasmine

Vad hände första gången?

2010-11-25 @ 22:21:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0