Serious bullshit talking.

Fan. Jag får panikångestattacker varje gång jag tänker på skolan. Jag känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken, så illa är det. Jag har alltid tvivlat på mig själv, men så här stark prestationsångest har jag aldrig känt. Det känns inte som att nått jag gör duger, det som har med skolan att göra alltså. Det är så mycket, hela tiden. Jag orkar verkligen inte, jag är allt annat än van vid så här högt tempo i skolan. Vi hade nästan aldrig läxor i högstadiet. Alla prov var skapligt lätta enligt mig, och vi slapp redovisa. Nu måste vi redovisa i princip allt. Och jag får panik bara jag hör ordet, på riktigt. Jag blir typ snurrig och panikslagen och mår illa. Jag vet inte hur jag ska klara av det, skolan är sjukt jobbig just nu. Ibland hjälper det inte ens att ha världens bästa klass.

Nu ska jag lägga mig i sängen. Är läskigt trött redan, olikt mig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0