Skola eller ingen skola

Idag när jag kom till skolan kl 10.30 så möttes jag av ett 'Deniiiiise! Vi börjar kvart i ett!'.
Haha, kunde ha sovit längre, men då hade allt varit annorlunda... Eller hur? Nu vet jag inte ens vad jag skriver längre, förkylningen har tagit över. Okej, dagen i sammanfattning då:

* Matte 12.45.
* Hem och äta nudlar.
* Diska diska diska!
* Packa.
* Åka tåg till Söderhamn 16.52.
* Kolla in mammas nya lägenhet!

Jag kommer för övrigt inte ha ett eget rum i mammas lägenhet. Inom en snart framtid ska också syster Jasmine flytta in i mitt rum hemma hos pappa, och i Sundsvall delar jag rum med bästa Anna. Jag bor alltså på tre ställen, men kommer inte ha ett eget rum någonstans.

Kommentarer
Av: Sharlee och Simon!

haha gilla!

2010-10-01 @ 17:41:34
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0