Holy mother of shit

Hej! Min laddare till datorn brann upp. Hur lätt är det att blogga dårå? Inte lätt.

Ni har missat SÅ MYCKET av mitt liv. I torsdags kom Emmy häm till mäg, sen tivoliade vi på Strömmingsleken fre-sön. Söndag kväll kom Moa, Patte och Jossan och då slog vi upp TÄLTET på pappas gård. Där har vi nu sovit i två nätter. Det var JÄTTEKUL. Det kom en katt och två grodor.

Idag skjutsade jag, mamma och pappa upp Emmy och Jossan till Sundsvall medan Moa och Pisa fick dra dit pepparn växer*. När vi ändå var i Sundsvall passade vi på att fixa min lägenhet (samma adress som förut fast i en helt ny värld). Vi åkte på IKEA och på WiLLYS. Piffade osv. Fotade ingenting fast kameran låg i väskan, HE-HE.

Nu är jag ensam i hela Sandarne, i pappas kök, och ska snart sova i en SÄNG.

* pepparn växer hos Pisas mamma i Stugsund.

Kommentarer
Av: Sharlee van Stralendorff

Kul kul kul att du hörde av dig mupp! Förresten, får du stanna i den lägenheten ändå?

2011-08-17 @ 13:21:08
URL: http://sesp.blogg.se/
Av: Sharlee van Stralendorff

hehe, men vi ses ju snart igen<3 Åh tack!! Den batika, blåa med vit??

2011-08-17 @ 14:25:03
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0