Kära Anna

Tack för fin kommentar min vän! Jag kan ju börja med att tacka för att du stod ut att bo med mig i ett helt år. Tack för alla fina pratstunder, goda fiskpinnar och gångerna jag kom hem till en städad lägenhet. Tack för svängarna till Hemmakväll, tack för mysiga tv-kvällar, tack för alla skratt. TACK FÖR ALLT ANNIPANNA!

Det kommer bli obeskrivligt tomt och ensamt utan en roommate att vända sig till, prata med, shoppa med, få hjälp med disken av... Förhoppningsvis vänjer jag mig ganska snabbt, men fram till dess hoppas jag på mycket stöd (sleepoverz) från mina fina vänner däruppe i Västernorrland!

Kommentarer
Av: Sharlee van Stralendorff

Ska hon inte gå där längre?:o I alla fall, tack så mycket:D typ för att du gillade tröjan! ihihi

2011-08-18 @ 04:45:47
URL: http://sesp.blogg.se/
Av: Mamman

Va fina ni är! Jag måste erkänna att jag blev tårögd... Kram

2011-08-18 @ 10:03:13
Av: Annis

Men åh :') Tack själv för ett väldigtväldigtväldigt fint inlägg! Allt det där du skrev kommer jag också sakna, sjuuukt mycket faktiskt! Bara smågrejer som att ligga i varsin säng framför datorn är nåt jag kommer sakna, det var så mysigt hihi :* Hoppas du kommer överleva utan mig ändå, men det tror jag säkert! Kommer sakna dig min vän, det kan du lita på <3

2011-08-18 @ 12:43:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0