what do you want for christmas?

Hello, nu tänkte jag visa er vad jag har fått i julklapp (hittills)!
Jag slängde med en bild på mig och min snygga kusin för att höja standarden på detta annars tråkiga inlägg, med skitfula snapshots på mina fina nya saker.



7 st Sagan om Isfolket-böcker
Necessär/sminkväska
2 st ögonskuggspenslar (vad heter det ens?)
2 st puderborstar
Sminkspegel
Mineralpuder
Mascara
2 st ögonskuggor
Concealer
Färgbomb (heter det så på riktigt??!)
Schampo för känslig hårbotten
Söt, tjock, röd och go glasgris
3 st Pieces-trosor
En väldigt fin väska (en vad man kallar SATCHEL)
Väckarklocka
2 st presentkort på IKEA (150 och 200 kr)
Presentkort på Kicks, 150 kr
Nagellacksborttagning
3 st nagellack

Tror inte att någon orkar läsa igenom den där listan, men jag kan säga att jag är NÖJD SOM BARA DEN.
Tacktacktacktack alla, puss och kram och god jul. Imorgon firar jag med pappas sida av släkten dessutom, hiihhii.

Kommentarer
Av: Anncha

Fina tjejer!!!!!!

2011-12-28 @ 09:41:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0