Vad har åstadkommits idag då?

Well... I skolan gjorde jag inte mycket alls faktiskt. Fixade lite bilder, som det slutade med att jag inte redovisade. Idrott hade vi ingen, så ja... Jag snyltade av mina vänners lunch också (tack för att ni matar de fattiga).

Efter skolan däremot, ojojoj!
Jag gick först till OKQ8 och hämtade ut två böcker (Del 7 och 8 av Sagan om Isfolket, tack mamma!), sen gick jag hem och sorterade tvätt tillsammans med min kära room-mate. Nu har jag precis varit nere och fixat i tvättstugan för tredje gången tror jag, och en till gång blir det. Anna lagade mat, falukorv och makaroner - satt fint dä!

Planerna för kvällen är att duscha, titta på Cougar Town och läsaaaaa.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0