En till helg är förbi

Jag har inte bloggat sen i torsdags, ojdå, förlåtförlåt blablabla.
Det har varit en bra helg. Jag och Emmy stannade i Sundsvall.
I fredags efter skolan åt jag, Jossan, Emmy, Moa och Linda på Pizza Playa.
Jossan, Moa och Emmy försökte övertala mig att åka till Härnösand, men dom lyckades inte.
Emmy och jag gick hem och då blev det massa filmtittande och godisätande.
På lördagen åt vi världens godaste middag, utan att överdriva.
Ciabatta-bröd med tomat, gurka, potatissallad med vitlökssmak och Lönnebergaskinka. MUMS!
På lördagsnatten fick vi för oss att åka skridskor. Ja, du läste rätt.
Vi gick bort till Hedbergska och åkte skridskor från tio i två till... tjugo i tre på natten. Awesome!
Sen kommer jag inte på något mer som är värt att nämnas. Eller?

Jag är ensam i lägenheten nu. Anna stannar därnere inatt och kommer inte hit förrän imorrn bitti.
Så... jag kollar på film och äter godis. Skulle bli väldigt stolt om jag lyckades plugga lite matematik också.


Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0