Avvänjning

Hallå.
Det känns väldigt konstigt att vara hemma. Eller nä, att inte vara med Emmy. Hade liksom vant mig vid hennes sällskap nu efter sisådär två veckor. Så ja, tomrummet blev ca 174 cm/50 kg stort nu när vi...klippte navelsträngen.

Nu ska jag avslöja vad jag ska göra imorgon kl 11:00. Jag ska... trumvirvel... söka sommarjobb. På Arbetsförmedlingen. Ska bli intervjuad och allt. Hoppas att jag överlever, att nerverna håller och så. Nervöst.

Med det vill jag säga att jag ska lägga mig tidigt ikväll och kliva upp ännu tidigare imorgon. Måste hinna förbereda mig mentalt innan jag går dit. NERVÖS!!!


Två bilder från precis nu och två jättefina från... någon vecka sen. Har samma linne på mig dock.

Kommentarer
Av: Hoe

Miiiicke fiiina fliiiickor!<3

2011-06-30 @ 13:29:27
URL: http://unclemoe.blogg.se/
Av: Sharlee van Stralendorff

Jag gjorde samma sak!:D Visste inte ens att jag skulle bli intervjuad! Hur gick det för dig?:)

2011-06-30 @ 15:26:41
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0