Tänkte dela med mig av min dag.

Vi tar det här lite snabbt och så intressant som möjligt då.

Vaknade med Emmy, hon gick till skolan någon timme tidigare än mig, hehe!
På lunchen gick jag, Pisa, Jossan, Emmy och Sharlee till Kermit (♥♥♥), men jag hade inga pengar så jag fick sitta och titta på och bli frestad av dom andra.... Nejdå, jag fick faktiskt smaka lite också - och gott var det!
Efter det blev allting så jobbigt men det orkar jag inte skriva här. Allt är bra igen, tills nästa gång.

Nu ligger jag här med kurrande mage och funderar på hur jag ska orka göra något åt det.
Jag antar att det blir fiskpinnar och mos. Snart.

Om någon vill veta så har jag ett dilemma.
HVFO10 är lediga på fredag (det är inte dilemmat), så därför försöker jag bestämma mig för om jag ska åka till Sandarne på torsdag kväll och sedan åka tillbaka och hem till Moa på lördag, eller om jag ska åka till Sandarne på fredag och stanna där till söndag... Svårt beslut!

Kommentarer
Av: hampus

till moa!!!!!

2011-03-23 @ 20:10:47
Av: jossot

kermit va kick ass!!

2011-03-24 @ 01:14:35
URL: http://josefiineln.blogg.se/
Av: Jasmine

kom hem

2011-03-24 @ 09:37:26
Av: Moe

KOM HEEEEEEM,VI BÖRJAR OOOOM IGEEEEEN,VI GLÖMMEEER AAAAALLT HÄR UTE ÄR DET SÅ KAAALLT!



Kom hem till mig alltså. Det är en order.

2011-03-24 @ 10:27:00
URL: http://mokies.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0