Min dag hittills! :)

Den här födelsedagen måste vara en av de bästa födelsedagarna hittills i mitt liv, och dagen har bara börjat!
Jag har fått många gratulationer på Facebook, på sms med mera, tackar för det!
När jag gick till skolan i morse så såg jag ungefär en miljon lappar med mitt ansikte på, på stolpar och allt möjligt. Från min dörr, i trappuppgången, och hela vägen till Hedbergska. Kände mig... hedrad? Jag skrattade hela vägen till skolan kan jag säga!


På datakunskapen fick jag mina presenter av Emmy. En jättefin blomma, massa Kinder Maxi och en... gris? :D
Jättetack bästa du!. :)


På lunchen blev jag överraskad med sång (hela klassen sjöng) och kladdkaka med ett ljus i som Nike hade bakat (Emelie's goda recept, måste påpekas!). Kunde ju inte hjälpa att jag blev tårögd :')

Det syns inte så bra, men det står Denniz på kakaaan :)



Nu ska vi snart gå och äta på Kermit. :) Hejs!

Kommentarer
Av: hanna

azum dag ju! roligt att fira dig! :D

2011-05-12 @ 20:51:22
Av: Mamman

Man kan inte bli annat än GLAAAD av det här inlägget!! <3<3

2011-05-12 @ 22:10:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0