du viker mina knän

"Jag svarar på ett språk jag inte kan och kommer undan med en varning. Du, du är alltid suverän."

Öppnar lite töntigt med älskade Winnerbäck samt en önskan om förlåtelse för att jag alltid tar bloggen i sista hand. Den är inte särskilt viktig för mig längre, helt enkelt. Jag har haft för mycket att göra, saker som jag har glömt nu just för att det inte skrivits ner någonstans.
En sak som jag faktiskt minns är att syster Jasmine hälsade på här i min lilla lägenhet. Hon betalade alla utgifter för oss båda i två dagar (tack!). Vi badade och åkte rutschkana (hihi) på Himlabadet, fikade på Innergården, möblerade om och lekte i studion på skolan:


Detta är bara de fåtal bilder jag hunnit redigera än så länge, och kvalitén är väl sisådär.

Nu, mina vänner, är det bara 9 dagar kvar tills jag lämnar detta land. Tills jag drar till London.

Kommentarer
Av: Sharlee

Hur fick du till ljuset på sista bilden????!! jag suger på ljussättning. och var det i vita studion oxå?

2011-11-17 @ 01:13:45
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0