FLURRIES AND SPRINKLES


Hm, och än en gång har denna blogg blivit försummad av undertecknad. Det var ju synd. Kanske är det för att jag inte känner mig så hemma här längre? Jag är aldrig stolt över något jag publicerar, och vad är "DARKNESS" för titel egentligen?
Imorgon är jag ledig men hoppas ändå att det blir en produktiv dag, att jag orkar ta tag i allt det där som borde (men inte måste) göras.
Jag har ett fåtal saker att se framemot den här skolveckan, bland annat en plåtning med min vän Julia, men mest längtar jag ändå till helgen. Då ska jag äntligen hämta ut min fuskpälskappa som jag vann på Tradera för över en vecka sedan (spännande!!!) och träffa mamma.
Har jag tur så får jag åka hem redan på torsdag.

Kommentarer
Av: Mamma

<3<3<3<3<3 JAG blir glad när du bloggar!!! :D
Å snart ses vi igen!! <3<3<3<3<3<3<3

2012-10-09 @ 15:39:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0