Woki Organic Market

 
 
Tänkte mest bara dela med mig av min och Annas middag igår. Vi har faktiskt ätit på Woki Organic Market en gång förut, då tillsammans med vår arbetskompis Beata, och eftersom vi gillade det så mycket var vi tvungna att återvända. Denna gång åt vi båda deras Bolognese lasagna, samma som jag åt förra gången, faktiskt!
Det var supergott och mysigt, jag gillar verkligen atmosfären där inne. Tråkigt nog vågade jag inte riktigt fota resten av stället, men det är hälften restaurang, hälften ekologisk matäffar. Väldigt coolt!
Till efterrätt delade vi på en halloncheesecake, samma som jag åt förra gången, faktiskt. Tyvärr fick jag bara extremt dåliga bilder av den, men kände mig tvungen att slänga med en ändå. :)
 
Imorgon åker vi hem! Jag har inte riktigt fattat det än, trots att jag i princip är klar med min lilla packning och allt annat som behöver fixas. Jag har till och med köpt lite matsäck! Vi lämnar nog lägenheten vid 12 imorgon och flyget ska lyfta 15:10. Snart börjar det nog pirra lite.
Nu ska jag diska och sedan trycka i mig en pepparkaka eller sju innan det är läggdags!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0