Ni kanske tror att jag är död?

Well, jag kanske är det. Jag befinner mig trots allt i himmelriket, a.k.a. Solbacka.
Och nog är det sol här alltid! Fast av någon underlig anledning håller jag mig inne.

Jaja, jag ska snart åka härifrån, landa på jorden igen. Men stadigt kommer jag inte stå, det är trots allt
Tivoli i Härnösand i helgen. Klart man ska dit! Tåget går 17:03, så jag blir inte hemma länge till...

Jag har läst en och en halv bok ur Sagan om Isfolket den här veckan.
Om jag hade alla 47 så skulle jag inte göra annat än att ligga och sträckläsa hela dagarna :')

Iallafall så har jag införskaffat mig en ny bikiniöverdel, och den ser ut ca såhär:

Gulligt.

Nu ska jag slita mig från datorn, ta på mig solbrillorna, lägga mig på gräsmattan och läsaaaa.
(Det blir grillad kyckling till middag, muuums!)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0