fyll skallen med en dubbeldos

Hej hallå. Detta inlägg kommer innehålla tre saker: en confession, lite skryt och en god nyhet.

Confessions first: Det var INTE jag som skapade förra inlägget, det var min kära vän Josefine. (Big surprise?!)

Skryt: Jag har varit duktig. Startat två tvättmaskiner och storhandlat. Här följer det mest ointressanta som någonsin har skrivits: min shoppinglista.
-två bananer
-fiskpinnar 30pack
-fem kiwis
-italiensk köttfärssås
-en liter lättmjölk
-nyponsoppa
-romanasoppa
-spaghettiringar
-toapapper 8pack
Allt detta för endast 137 kronor!!!!

Och till sist, den goda nyheten: JAG SKA TILL LONDON MED PAPPA OCH FARFAR OM CA TVÅ VECKOR!!!! Hihihi. Kan verkligen inte fatta detta. Längtar!!!!


Förlåt för detta röriga och ganska tråkiga inlägg. Nu ska jag gå ner till tvättstugan igen. ♥

Kommentarer
Av: Mamman

Bra handlat gumman!!! <3



Jag är såååå glad för att du ska få åka till London!!! PUSS & KRAM!!!

2011-11-08 @ 08:31:30
Av: hanna

duktigt du har varit! åh nyponsoppa, så jävla gött.

kul som fan med london också!

2011-11-08 @ 21:34:03
Av: nike

sv: fan vad coooolt!!!! med london också, får jag plats? i din resväska? eller, som handbagage? DONT CARE LIKSOM FÅR JA PLATTS ÄLLEH

2011-11-09 @ 08:02:38
URL: http://nikelina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0