Måndag TISDAG Onsdag.

OH HI! Felicia sov hos mig inatt eftersom det inte alls gick nån buss hem, hahaha. Vi klev upp tidigt och körde hem Flisan och SEN, då ni, drog vi vidare mot Gävle och IKEA. Åt frukost, spenderade mammas pengar, åkte hem. Jag började kolla på The Karate Kid i bilen på väg dit, kollade vidare på väg hem, och kollade nyss klart. Fin film! Jättefin, underbar och nästan helt perfekt. HIHIHI!


Jag åt förresten jättegod mat nyss, mamma kan hon. ;) Nu ligger jag i mammas säng (eftersom jag inte har nån egen) och ska snart kolla på The Hurt Locker. Och äta choklad.

Kommentarer
Av: adidas

sv: Jo, det gjorde jag lite faktiskt! Men vad gör man inte för konsten? ;)

2010-11-03 @ 11:09:59
URL: http://nikelina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0