Åh denna ledighet

Egentligen klev jag nyss upp ur sängen. Även om jag har varit vaken sedan ungefär klockan ett så har tiden flugit iväg medan jag bara har suttit/legat kvar där i min säng som också fungerar som soffa. Läste Isfolket och tittade på Father of the Bride. Fick huvudvärk.

Igår tittade jag i mammas skafferi och blev glatt överraskad över att det både fanns kakor och choklad där!
Jag har dessutom en Pigall i kylen. Cola och Fruktsoda också! To hell med att vara nyttig, det funkar inte för mig.
Om någon däremot vill gå ut och gå någon gång när det är finare ute än detta tandläkarväder, så är jag på :)

Mamma och Jasmine är ute och flänger i skrivande stund, men när dom kommer tillbaka ska jag försöka övertala mamma att kolla på NittiLeaks med mig fast hon egentligen vill sova.

En varning:
Det kommer antagligen inte bli överdrivet mycket bloggande (eller bloggläsande för den delen) i sommar. Förhoppningsvis så kommer jag ha andra, roligare saker för mig!

Kommentarer
Av: Sharlee van Stralendorff

Kram tillbaka min finis.

2011-06-13 @ 23:46:52
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0