still playing the field

Veckorna går så snabbt nu. Kort efter varje söndags/måndagsångest är fredagen där igen, alltid lika välkommen. Nu är det alltså lördag natt och helgen har som vanligt flugit förbi, vart tog den vägen?
Våra högljudda grannar har varit ovanligt bråkiga i natt. Min gissning är att de har problem med sin ytterdörr, men det är bara en gissning. Höga dunsar som fått fönsterrutorna att skallra och smällar i dörrar har ljudit uppifrån i en timme snart, samman med många andra oidentifierade ljud.

Hur som helst så hade jag tänkt ta till vara på denna natt, men jag vet inte hur jag bäst ska utnyttja tiden. Är man en no-lifer som mig så skulle man kunna rengöra sitt smink. Funderar starkt på det faktiskt, sad but true. Vad annars, liksom?



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0