All ye faithful

Hej. Nu ska jag banne mig rycka upp mä.
Har gått runt i morgonrock ända sen jag vaknade vid tolvtiden.
Dags för mig att känna mig snäppet fräschare.
Blev påmind om att jag inte har ätit idag också. Fast jo, choklad, men det gills väl inte?
Jag har iallafall hjälpt Danielle med en bloggdesignkris och gått loss med strykjärnet.
Vi har delat av mitt och Jasmines rum med svart tyg. Jees. Ser bra ut.

Jag saknar min vän Sharlee som inte var i skolan på hela veckan, stackars sjukis.
Jag saknar min syster Sanna som jag inte har träffat på nästan två månader.
Jag saknar faktiskt min gamla klass och Stenberga.
Jag saknar mycket ja, men jag är glad ändå.
Det är julafton om 6  dagar. Wow.

Nu blev det för mycket text.

Oj, fina bilder.

Kommentarer
Av: hampus

Uhhh. Fina bilder!



Sv: Tack!

2010-12-18 @ 16:14:35
URL: http://snostormihelvetet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0