En liten saga om spontanitet.

Det var en gång en gång, och den var grusad. Nej men. Igår när vi satt på tåget på väg upp till Sundsvall ringde Emmy. Hon sa att det fanns en möjlighet att jag kunde följa med henne, Patricia, Josefine och MoaLucia Movie Night. Linda som också skulle med från början hade ångrat sig och ville inte följa med. Så efter många om och men bestämde vi att jag skulle köpa hennes biljett för 100 kronor (tror jag). Ganska bra med tanke på att alla andra betalade 230 kronor. ;)

Så två timmar senare satt vi alltså i biosalongen med gratis popcorn och energidryck. 00.00 började den första filmen, Love and Other Drugs. Den var helt okej, mmm aa jorå. Lite rörig kanske.
När den var slut bjöds det på ost- och skinkbaguette och en flaska Mer. Sen var det någon pinsam tävling som jag är glad att jag slapp delta i, hehehe.
Andra filmen började vid 03.00 tror jag. The Town hette den och var ganska tråkig. Eller ja, även den var väl helt okej, men den kunde ha varit så. mycket. bättre. Somnade nästan, men drack några klunkar Burn så blev jag pigg igen.

De skulle visa en tredje film också (127 timmar), men due to technical issues blev det inte så. Vi får se den gratis när den har haft premiär istället.
Så vi gick från bion vid 06.00. Det skulle ha slutat sju egentligen. Som tur var hade vi sovmorgon till 12.25 idag, så jag fick iallafall ca 3 timmars sömn.

Men det var en riktigt mysig natt. Och alltså, vi fick se två filmer som inte har haft premiär än, fick jättemycket popcorn, energidryck, baguette och festis - allt för bara 100 kronor (för min del)! Grymt. Har varit ganska trött i skolan idag, men... :) Now you know what I was doing all night long liksom.



Kommentarer
Av: felicia

varför har dom inte såna här saker i söderhamn? aa just det, det är söderhamn... lät så jävla kul! om det blir nått sånt igen i din stad är jag på!

men the town har danne laddat ner och den verka ju typ hur bra som helst! men den var väll inte det då.. eller så var det ditt huvud som var lite behind flötet så att säga ;) fast det är det väll alltid hehe.

kolla på devil som du får skansen. nej chansen. den var lite läskig den :D

/mitt namn står där upp i rutan.

2010-12-13 @ 19:49:30
Av: felicia

varför har dom inte såna här saker i söderhamn? aa just det, det är söderhamn... lät så jävla kul! om det blir nått sånt igen i din stad är jag på!

men the town har danne laddat ner och den verka ju typ hur bra som helst! men den var väll inte det då.. eller så var det ditt huvud som var lite behind flötet så att säga ;) fast det är det väll alltid hehe.

kolla på devil som du får skansen. nej chansen. den var lite läskig den :D

/mitt namn står där upp i rutan.

2010-12-13 @ 19:50:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0