Asså shiiiit.

Chachaaa bloggen. Har nyss kommit hem. Varifrån? KERMIT! Lika god pizza som vanligt. Jag och min fina Anna delade på en hawaii, och eftersom pizzorna är ganska små så blev vi inte helt mätta. Därför planerar vi att äta Billy's chokladpannkakor och titta på Ana Gina Show senare. :) YEAH!

En random fact om mig själv bara. Jag vet aldrig vad jag ska göra i allvarliga situationer. När man verkligen MÅSTE keep a straight face, DÅ börjar jag skratta. Det är så jävla jobbigt, men jag kan verkligen inte rå för det. Om man pratar om typ nån som har dött eller nått sorgligt över huvud taget så måste jag verkligen anstränga mig för att inte skratta, och det är inte ofta jag lyckas. Dålig egenskap.

Kommentarer
Av: annisen

du som är fin, pusspuss <3 / ohemlig beundrare

2010-11-18 @ 23:02:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0