G'day.

Hej, tänkte börja med att säga att jag hjälpte min kära kusin Danielle med hennes blogg igår, hon blev skapligt nöjd tror jag nog :)
Känns helt okej att det är fredag. Återförenas iallafall med mitt kära Sandarne, det var länge sen nu. Två veckor ungefär, hehe.
Här, klicka här. Eller här går också bra. Jag fick tårar i ögonen när jag lästa inlägget och hörde låten och mindes min och min kära väninnas förening, alltså, när vi förenades. Love you CharlieSharleeShirley. :'D
Men nu ska jag äta Billy's pannkakor med hallonsylt och packa min väska innan jag flyger hem till Söderhamn och sen Sandarne. Flyger med tåget.

Kommentarer
Av: Danielle

skapligt nöjd? :O JÄTTENÖJD!

2010-11-19 @ 16:46:54
URL: http://daniellesoling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0