Köpmangatan, Sundsvall

Här bor vi, jag och en av mina bästa vänner - Anna.

Balkongen är egentligen inte våran, men eftersom lägenheten bredvid är obebodd så det är bara för oss att klättra ut genom fönstret, haha!




Och min säng är obäddad och fin... Stökigt också, men det är väl så det brukar se ut :)


Jag trivs jättebra i lägenheten, och det är så sjukt skönt att den ligger ca 50 meter från skolan! Centralt, nära till allt, fint, fräscht... Det man kan klaga på är väl ljudisoleringen, som i princip är obefintlig. Men annars så!

Kommentarer
Av: Danielle

Men satan så fint det är! :)

2010-11-24 @ 20:04:10
URL: http://daniellesoling.blogg.se/
Av: jag kan inte se min panna-anna

hihi puss min cherrypieee :) <3

2010-11-24 @ 20:10:18
Av: sofie

åh vad jag är avundsjuk på dej! hur dyrt är det att hyra lägenhet? :)

2010-12-02 @ 21:42:09
URL: http://nevermind.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0