Nattdusch

HEJ. Jag har egentligen inget att skriva. Känner mig skyldig att uppdatera bara. Med bilder. Bloggen har blivit riktigt torr på sistone, inte blöt alls.

Typ sådär före och efter redigering liksom, bara random bild liksom.

Så här ser oredigerade bilder ut. Så här ser Felicia ut när hon gungar och äter choklad.

Så här ser jag ut när jag är jätteredigerad. OBS! Fotografen föredrar att bli kallad Felicia Andersson.

Så här ser Nike Borgström ut med billiga glasögon. Hon bjuder på bilderna.

Mmmm, min vän Sharlee Esperanza van Stralendorff. OBS! Inte jag som har fotat.

Ett väldigt seriöst inlägg sådär på kvällskvastkvisten. Nu planerade jag att ta en nattdusch.

P.S. Emmy är SÄMST på att odla pizzaskinka. D.S.

Kommentarer
Av: lin

Nike borgströms glasögon, vart kommer dom ifrån? too die for

2010-11-21 @ 08:28:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0