21/10/2010

Det blev en sådär halvjobbig dag i skolan. Konstigt humör var jag på också, uppe i varv som vanligt. Jag var sjukt trött på sista lektionen, orkade inte ens gå hem... Och när jag väl kom hem hittade jag en sjuk Anna som låg i sängen, så då började jag diska direkt :) Lagade mat efter det, mos och falukorv. Är en riktig gourmetkock ja.
Heh, jag har lust att bara skita totalt i fotouppgiften... Vill inte ha pressfoto! But a woman's gotta do what a woman's gotta do, eller?

Ikväll ska jag duscha och kanske diska. Imorgon börjar skolan 10.15 för att vi ska få besök av nån fotograf som har varit elev på skolan förut och jobbar/har jobbat i USA, eller hur det var. Efter skolan ska jag hem och städa, och sen kommer Felicia vid sju-tiden. Grymt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0