Road trip, destination Sandarne.

Gårdagen var ganska grym, mysig. Felicia kom hit vid fem, och då gick vi direkt till Kermit. Tröck i mig en hel pizza. Sen gick vi till Ica och köpte massa godis. Myste på en madrass framför tvn större delen av kvällen, Idol, film (The Jacket), spelade ukulele och sjöng. Gick ut en sväng, gungade mitt i natten. Somnade framåt åtta på morgonen. Vaknade nån timme senare.

Idag har vi gått runt på stan, shoppat faktiskt. Jag köpte en militärgrön skjorta och en kofta, bild senare. Nu åt vi nyss spaghetti och köttfärssås, mmm. Nu blir det road trip - buss till Hudiksvall, sen tåg. Jag åker hem till pappa och Felicia till sin pojke. Blir hemma ungefär 24 timmar innan det är dags att åka igen, jag hoppas verkligen att det är värt det!

Waow, ovanligt långt inlägg... Nu räcker det, måste packa!

Kommentarer
Av: Helen

Klart det är värt det ;-)

2010-10-23 @ 17:26:26
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0