Egentligen är jag en riktig bajsmänniska.

Jag har aldrig berättat för er att det är någonting jag egentligen fascineras av. Det är liksom bajs. Det luktar ganska underligt men gott. Jag gillar bajs för att det är min egen avföring och jag brukar oftast titta på mina bajskorvar om de är hårda eller mjuka. Jag gillar mest när de är hårda för då går det att torka. Jag skulle aldrig vilja äta en hel bajskorv, men jag skulle kunna smaka. Fast det är nog alldeles för farligt. Jag tycker det är bra att bajset finns för det gör att man känner sig helig efter att man har bajsat. Här nedan är min favoritbajsvideo.



Och såhär brukar jag bajsa när jag blir stressad på skolan. Haha :) Jag gillar inte att bajsa på skolan för att det känns som att man bryter mot lagen nästan :P Men då är det så skönt när man väl gör det :) Fast det är ju mindre trevligt när någon annan gör det och man går in efteråt, uscha!!:o

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0