Våga vägra Biteline.

Anna och jag blev av med våra Biteline-oskulder idag. Jag måste säga att jag är fruktansvärt besviken.
Biteline är oerhört överskattat, jag har ätit på många mysigare, bättre och godare ställen!
Visst, jag kanske hade otur och fick dåligt tillagad mat, blablabla. Jag åt iallafall en Amercian Pan Pizza, Hawaii, och den smakade bara okej medan den var varm. Det var lök på, mycket lök! :( Och ingen tomatsås... bara färska tomater.
Brödet var sjukt degigt också förresten, blä. Och dyrt är det.
Det var dessutom ingen kolsyra i Pepsin, äckligt! Och dom som satt bakom mig och pratade högt på ett annat språk förstörde stämningen, särskilt när deras ungjävel lutade sig över till vårat bord och nästan petade pizza i håret på mig!!!

Hahaha, åååh.. Fräscht. Det smakade ungefär lika gott som det ser ut. Men åt ju upp nästan hela ändå!

En sak till. När vi gick hem såg vi att dom har målat om inne på mitt älskade Kermit! Från limegrönt till rött. Hihi.

Kommentarer
Av: Sharlee van Stralendorff

Kermit är också ofräscht!:( Biteline är överskattat, ja.

2011-01-19 @ 21:25:19
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0