Allt det jag saknar.

Just nu känns det lite tråkigt med sommarlov. Jag bara vaknar sent, tittar på tv och väntar på att något ska hända.
Jag saknar mina vänner i Sundsvall och Härnösand.
Jag saknar att vara helt knäpp med Nike och Sharlee, och alla andra.
Jag saknar att inte alls göra det man borde i datasalen.

Men på samma gång måste jag ta vara på den här sommaren så mycket som möjligt. It's over before u know it liksom. Idag eller imorgon ska jag vara med mina fina vänner Moa och Pisa. Om 13 dagar åker jag och Emmy till Göteborg med min famlij, och efter det stannar hon och jag i Stockholm. WONDERFUL.
Efter det är det tivoli i Söderhamn, Strömmingsleken. Så jag har ju planer och så.

Men just nu ligger jag bara i min säng och tittar på tv. That sucks. HEJDÅ.

Kommentarer
Av: Sharlee van Stralendorff

Awww! Sötis. Jag saknar dig med!<3

2011-07-12 @ 19:10:45
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0