Harry Potter och Dödsrelikerna del 2

Hmmmm hej! JAG ÄR SÅ HIMLA PEPPPPP!

Om två timmar sitter jag och Emmy på bion i Härnösand, och då har filmen förhoppningsvis börjat. Åh, har bara hört underbara saker om den!
Den verkar vara SÅ HIMLA BRA. Jag hoppas att 3D-effekterna är bra också, att dom inte förstör och så.
ÅHÅHÅHÅ! Jag tycker inte ens att det är sorgligt att det är slut, att det här är sista filmen, eftersom jag inte har varit ett SÅ HÄR STORT fan av HP-böckerna och filmerna. Alltså, jag tycker såklart att filmerna är otroligt bra och välgjorda, men besatt har jag aldrig varit. Och, skandal, jag har faktiskt bara läst första boken, De vises sten.

Om jag har skrivit konstigt och osammanhängande i detta inlägg så är det för att jag är så excited!
(Kan ju skylla det på det i alla fall.)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0