Vadå sommarlov?

Det man längtar efter hela skolåret håller på att inträffa. Det man ser fram emot, som man uppmuntrar sig med för att klara av alla långa och jobbiga skoldagar. Varför tar det då emot? Nu vill jag helt plötsligt inte ha sommarlov. Idag sa jag hejdå till Jossan, Pisa och Emmy. Nu har jag ingen aning om när jag träffar de två förstnämnda igen, hemska tanke! Jag träffar antagligen inte Moa på jättelänge heller, och henne hann jag inte ens säga adjö till...
Och alla andra... kommer sakna hela klassen!

Men förutom allt detta hemska så är det ju trots allt skööönt med sommarlov. OCH SOMMARVÄDER!
Jag är faktiskt väldigt GLAD att jag inte har något sommarjobb. Vad är meningen med det liksom? ;)

Nästa vecka är det School's Out i Söderhamn, på onsdag kväll. Då får jag, om allt går enligt planerna (hehe), sällskap av Emmypemmy. Tänk vad mycket roligt vi kan hitta på då!!!! Hihi.

Idag köpte överraskade jag Anna med att köpa nyponsoppa och glass till efterrätt. Vi kommer ju faktiskt inte äta tillsammans på gud vet hur länge nu, så jag tänkte att det var lika bra att slå på stort sista dagen!

Så ja, imorgon är det sommarlov för mig. Wow. Jasmine tar studenten på fredag, så då åker jag ner till Gävle. Tittar, grattar, fotar, äter på restaurang... TREVLIGT VÄRRE E E.

Jag ber om förlåtelse för den kompakta textväggen, men jag tyckte det var på tiden att jag skrev av mig och delade med mig av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0