Tolfte maj.

17 år. Sjutton hela år om bara tre dagar. Halvt otroligt.
Jag vill ha pengar, tack. Det önskar jag mig. Jag vill kunna leva i sommar, även om jag inte har turen att få ett sommarjobb. Några Isfolksböcker skulle också sitta fint.
Emmy, jag är så himla nyfiken på vad jag ska få av dig!
Samma gäller för dig, Felicia. Så himla spännande. :)

Om man bortser från min födelsedag, som konstigt nog inte kommer spenderas med min familj, så har jag två klassfester att se fram emot den här månaden. En är redan på lördag, hemma hos mig av alla ställen. Det ska bli kul att träffa alla igen, alla i min förra klass alltså. :)
Fast... det här betyder också att jag måste välja kläder till två fester. Fan.

Kommentarer
Av: felicia

samma kläder på båda? igen kommer märka ändå ju ;)

2011-05-10 @ 13:53:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0