el silencio loco


^ Så här känner jag mig nu ungefär........

Nej då, skojade bara. Sitter i datasalen helt ensam nu, Jossan och Pisa gick nyss och lämnade mig åt mitt öde. Fast ska gå hem och göra något väldigt värt nu: duscha.
Sen måste jag STORSTÄDA också, mamma kommer ju ca 18:30 och då måste lägenhetis vara i prima skick, om man säger så!
Mamma och jag ska alltså äta + kolla på hockey på O'learys här i Sundsvall så det blir nog en väldigt mysig kväll. Eller ja, det beror ju på hur vilda alla hockeyhuliganer är..... spännande.

PUSS

Kommentarer
Av: Mamman

Det blev en heeemskt mysig kväll och lägenheten var i prima skick, precis som utlovat! :)



<3

2012-03-31 @ 21:11:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0