GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, MAMMA!

Nu är det ju tyvärr redan slut på mammas födelsedag, eftersom att klockan är 00:20, men jag kan ju alltid skriva ett litet grattis i efterskott! Om ungefär 18 timmar är jag hemma i Söderhamn, och då kan vi fira min underbara mor på riktigt: med god mat (som hon själv får laga, såklart!!!), presenter och fredagsmys! Behöver jag säga att jag längtar?

Nu ska jag fläta håret så att det är vågigt och fint imorgon!!!!


Och som vanligt är bilden helt off-topic, men vad gör väl det? Den här bilden påminner mig dock om att jag borde fota min lägenhet igen; det var ett tag sedan sist och en hel del har förändrats.

Kommentarer
Av: Mamman

Taaack gumsan!! <3<3<3



Fin bild oxå!

2012-03-02 @ 21:50:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0