tell me why (i want it that way)

Här kommer en sak jag tänker på ganska mycket:
Jag äger rätt mycket saker. Jag har en mobiltelefon (en smartphone till och med), en gitarr, en ny dator, en kamera (lånad av skolan då), en lägenhet.... och ändå tänker jag mer på saker jag vill ha än allt det fina jag redan har. Hur kommer det sig? Det är idiotiskt. Ett sådant problem har inte en äkta buddhist. De är smarta nog att förstå att behov och begär är fult.
Men, hur otacksam det än får mig att känna kommer jag nog alltid tänka på det där Xbox:et jag så gärna vill ha, eller den där Mustangen eller en ny mobil eller....

Jag är trött och vet inte riktigt vad jag skriver just nu. Jag blev skjutsad till Sundsvall av pappa och Jasmine idag. Vi hängde på Birsta och i min lägenhet en stund innan de åkte hem. Jag har varit här i fyra timmar, ska vara här hela veckan, men jag saknar redan min familj och längtar hem. Jag får tänka så här: friday is not that far away.


Kommentarer
Av: Mamma

Friday is NOT far away!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2012-05-21 @ 17:01:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0