Sunday afternoon


Hej bloggen! Gissa vad? Jag är förkyld! Det börjar bli bättre nu, men det innebar att jag var sängliggande i lördags. Det kompenserade jag och Anna med att ta en liten promenad med min kamera på söndagen, och därefter åt vi jättegod mat och drack en varsin drink på Bún Bò Viêtnam. Väldigt bra sätt att avsluta helgen på!

Nu är det snart helg igen, och imorgon är det afterwork. Vi ska tydligen ha hela nedervåningen på ett ställe som heter 7 Sins. Denna gång ska vi bli bjudna på middag, allihopa! Även några nykomlingar som ska börja hos oss på måndag. Och det är ett bra sätt att börja helgen på! :)


Kommentarer
Av: Felicia

Aww saknar er! Sitter på en buss med halva stenberga påväg hem till sandarne när jag skriver det här. (Tacka Gud för bra hörlurar)Time flies alltså :')

2015-01-30 @ 14:07:28

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0