Travel & Cake




Hej bloggen! Jag vet... jag är usel på att uppdatera. Nu för tiden kan jag i alla fall skylla på att jag har skaffat mig ett liv. Eller något liknande, åtminstone!
Dessa bilder är faktiskt tagna för två helger sedan, från söndagen närmare bestämt. Då var det fint väder och jag och Anna gick till brunchstället Travel & Cake för att äta... ja, det ni ser på bilderna. Min är doughnuten med grädde och sylt (det skulle vara chokladsås också men icke!!!) + en organisk äppeljuice, och resten är Annas.
 Efter brunchen gick vi till MACBA för att njuta av solen och smygfota skejtare och annat folk. Det var en riktigt fin dag, faktiskt.

Nu till något viktigare och roligare; förra helgen! Sedan ungefär en månad tillbaka har Anja, en av Annas bästa vänner, planerat att komma hit och överraska Anna. I torsdags var det dags. I över tre veckor gick jag bakom Annas rygg och har jämt och ständigt bitit mig i tungan för att inte försäga mig. Då var det väldigt skönt att äntligen få säga att "jag har en liten överraskning till dig!". Anna var alltså helt ovetandes när jag ledde henne mot Hard Rock Café efter en lång arbetsdag. När hon såg vem som väntade på oss där inne fick hon inte ur sig mycket mer än "Nä... nä? Näe!". Efter det blev det många kramar och mycket skratt och förklaringar.
 Vi hade en väldigt trevlig och LÅNG helg (särskilt Anna som fick semester på fredagen!), och vårat trånga boende till trots så är det alltid roligt med besök. Det blir ju så mycket god mat på mysiga restauranger då! ;)

Men överraskningarna slutar inte där... När vi satt och åt på Bun Bo i söndags plingade det till i Annas mobil. Det visade sig då att våra kära mammor har bokat en resa hit! Redan nästa fredag! Efter den nyheten gick jag som på moln resten av kvällen. Nu tänker jag mest på vad jag vill att mamma ska ta med sig hemifrån. ;) Skämt åsido, jag kan inte fatta att jag faktiskt ska träffa min fina mor om en vecka. 

Kommentarer
Av: Mamman

Men nu fick du mig att gråta iaf, haha :)
Ses snart älskade unge!!! <3

2015-03-07 @ 16:02:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0